SUCK.

Förbaskat less idag, en hemsk jobbig skit dag. Har varit hos morfarn och hämtat hem guldklimpen igen och jag velade och velade men följde med. Får sån jädra depp attack i mellanåt och idag är en sån dag, resterande folk satt och åt pizza (förutom Theo som vägrar äta sin middag) och jag kolla på rorri med honom. Önskar så att slippa ha de så här, bara höra alla rabbla mat och att se den gör mig delvis knäckt. Bara den goda doften från köket får mig att nästan bryta ihop. Idag smakar inte ens de lilla jag "kan" äta någelunda bra för att inte tala om efter jag pinat i mig de. Oftast smakar de ändå okej men de där efter slipper man ju aldrig. Suck! Så lesssssss....
Här spenderade jag dagen innan vi åkte, värme och lugn och ro. Välbehövligt och skönt att bara vila och ladda batterierna, nu med soffan rakt framför brasan blir de extra ljuvligt varmt att sitta där.
 Foto taget med instagram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0