VA VAR DET JAG SA.

Ja ibland har man rätt och ibland har man ännu mer rätt. Nog tog de hårt allt och jag hade som hoppats klara av ett litet ärende i morgon men tiden får utvisa. Alltså tisdagens lilla utflykt är de jag syftar på, den gav mig en hel dag på soffan igår och idag har jag kunnat vara uppe mera men mått så förskräckligt dåligt och just nu ligger jag till sängs och klagar både högt och för mig själv. Tycker faktiskt förskräckligt synd om mig själv till och från, mest till i alla fall dem värsta dagarna men så tänker jag också på dem första 6-7 veckorna och sen blir jag lite lugnare igen. Man får klaga, man måste få klaga men sen är de bara bita ihop igen och tänka dem bra tankarna. 
Jag tog tag i en sak idag i alla fall och de va tvättkorgen samt ett par blommor som blev piffade. 
 
I morgon är Theos sista dag på dagis för i år, ledig till 8 januari. Tror han behöver lite ledighet och pappan också som är ledig me oss. Jag skulle aldrig klarat ta honom själv varje dag hela dagar så föräldraledigt är guld. Ska bli så skönt och jag hoppas och tror Theo kommer visa sig från sin allra bästa sida varje dag. Skulle passa bra med lite snö på de hela så Theo fick leka av sig ute om dagarna också. 
En liten kille förra vintern... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0