DAGIS IGEN.

Igår va Theo på dagis igen. Jag var med första timmen ute sen när han hade kommit in och börja lekt så fick jag åka hem. Morfarn va hemma hos oss så när de gått två timmar och klockan va tolv så följde han med och hämtade Theo och fick samtidigt se hur de ser ut där Theo håller till. Theo blev så glad när vi kom och han hade nog kunnat vara kvar en stund till utan problem. Vi han bara komma upp på torget så hade han somnat i bilen. En liten tröttmössa, men inte konstigt då han har envisats med att gå upp vid 5.30 hela veckan. Han fortsatte sova i sin säng när vi kom hem och sov två timmar. De tar på att ha kul på dagis. Eftersom han va hemma tre dagar den här veckan så får vi fortsätta skola in nästa vecka igen. Sova från och med tisdag.. Nog för att jag är säker på att han skulle kunna gjort de redan igår men bara lyda. Så jag som verkligen hade lite jobb och planer den kommande veckan får stryka de. Förhoppningsvis kan Jimmy va med honom på fredag i alla fall så jag kan åka på modemässan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0