PÅ KURS I FALKÖPING.

Gu så dåligt jag är på att uppdatera här känner jag. Just de med att skriva också men de får bli lite si och så tills tid lust och ork infinner sig. Är alltid så sjukt mycket så man orkar inte sätta sig ner.

Just nu ligger jag i sängen på mitt hotellrum i Falköping. Har varit hemifrån sen i söndags eftermiddag och känns mer och mer konstigt att inte va hemma hos killarna. Jobbigast va så klart första natten och de där med att hoppa på första tåget och lämna allt. Men nog är de skönt också, sova om nätterna, buffé frukost hotell lunch och middag och väldigt trevligt folk att umgås med. Sista natten nu och i morgon blir de frukost och lunch på hotellet/akademin sen dags att åka dem tre tågen hem och sen får jag träffa mina älsklingar igen. Theo har väl glömt bort sin mamma snart han och jag som alltid varit så nära varje dag hela tiden. Nej då men de kändes inte alltför skoj att åka hemifrån i söndag. Jag har haft många jobbiga tankar om detta inför resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0