I LOVE BRUKA.

 
 
Tänk om man fick tillfälle att besöka bruka designs butik ändå. Snacka om himmelriket.. En av rikena i alla fall. Så himla mycket fint och så mycket man skulle vilja ha. Glögg muggarna med öra fattas i min lilla glögg samling, har kanna, russin och mandel skål men de viktigaste... muggarna, dem saknas. Kanske kan bli något innan denna jul är slut. I övrigt vore de underbart med koppar, skålar och kak/tårtfat. Vet en butik nere på stan som har lite av bruka sortimentet, annars tror jag de är dåligt här i närheten. Otroligt synd att brukas egna ligger för långt bort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese A

Mkt fint, har inte Thuns eller Fullerö?

Svar: Jo Thuns har nog, vet inte om Fullerö har.. har nog inte sätt deras grejer där senaste besöken i alla fall.. Synd att jag och dem där krokiga vägarna till Thuns nog inte kommer överens nu på ett tag.. Får åka nån dag när jag är riktigt modig och mår "bra" så man orkar med en kortis vända. Fint de blir i eran hall förresten :)
Elli

2013-11-30 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0