VILKEN BÖRJAN PÅ DENNA VECKA.

Dåligt med tid, dåligt med ork.. Ja dåligt med allt. Känner mig mer eller mindre överkörd av något väldigt stort. Efter en vecka som började med magsjuka för familjen Eriksson så blev de inte direkt bättre. Theo har som tur är klarat sig, han har varit pigg som en mört. Men J och jag vi har varit helt veck. De kunde tydligen liksom inte räcka med allt annat för min/våran del. Men tackar gudarna att inte T också hade det samtidigt då vet jag inte va jag hade tagit vägen. I morgon ska Theo förhoppningsvis på dagis igen om inget händer under natten och jag ska försöka komma på fötter genom ett besök på ackis. Om dem låter mig komma vill säga.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0