KORTIS OM HELGEN.

Kort sammanfattning utav denna helg...
 
Igår lämna jag av Theo hos morfar och åkte sen med Jane (som lämnat av sin grabb hos mormorn och morfarn i grannhuset) till Östhammar och kika på barnloppisen. Ja vart totalt slut och gav rätt fort upp. Fynda ett par kavat vinterstövlar som jag hoppas kommer funka i vinter till Theo. Sen drog vi in en snabbis på ÖoB där de bara blev foppisar till Theo. Vi vart sen kvar hos morfarn till efter middagen... Sen va mamman helt färdig och gjorde inte många knop resten av kvällen. 
 
Idag har vi bara varit hemma. Grejat lite på gården och underhållit Theo. Medan han sov lite middag intog jag hammocken och sov lite jag också. Väldigt behövligt kan jag säga, sen under em va de 25 grader uppe på altan så då blev de lite för varmt att hålla till där uppe. Theo har lekt i sandlådan, åkt moppe, varit hos sin farmor och farfar flera svängar, lekt med Aaron och Molly, cyklat på Pelle, vattnat blommor m.m Han är så rolig, pratar på som en liten galning munnen är aldrig tyst. Pratar han inte så sjunger han. Han har även gjort något för första gången idag nämligen kissat på toaletten!! Han ville inte sitta på pottan nej den kunde lillebror få sa han. Han skulle minsann kissa stora toan. Första gången kom de inget men han va så stolt ändå. Vid läggdags ville han kissa där igen och då gick de!! Mallig kille! Får se vart han vill kissa i morgon bitti. 
 
De va en kortis de, kanske mer i morgon och lite om mamman också. Nu ska jag och magen försöka bli sams och somna. Kommer troligen gå halvdant som vanligt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0