MAGEN VECKA 36.

 
Liten smyg titt in i nya sovrummet med magen som anledning. Har inte haft ork och lust att fota något där inne ännu nu när det är klart (fortfarande några eluttag som inte är på plats). Men de kommer så småningom. Magen ja den syns i alla fall och går inte att ta miste på alls. Knäppte fotona igår så de är ca i mitten på vecka 36. Hittade några bilder på mig och magen när jag var gravid med Theo i vecka 35.. och shit vilken skillnad på bara en vecka i dem olika graviditeterna.
 
 
Hade även knäppt en bild uppifrån i samma vecka med Theo och igår fick jag till en riktig en när lillebror buffa ut med rumpan i vädret just när jag knäppte. Magen ser ut som en strut. Nog för att den alltid ser ut så där men nu va den extra gigantisk.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0