MUGGAR FRÅN INDISKA.

Har fastnat lite för olika muggar, alla behöver ju faktiskt inte vara lika när man dukar till fika. Vi har så tråkiga muggar, ikeas gröna och bruna och Höganäs grå. Finns några uddingar i skåpet också men dem är inte mycket roligare. När jag och jobbarkompisarna på flora va till chefen för ett år sedan på lite fika och middag så såg jag hennes mugg hylla och den såg så inbjudande ut. Så fina färger mönster och former. De va så inbjudande att välja mugg till teet och vi stod länge och beundrade hennes olika koppar. De vart som extra gott att dricka i en fin udda mugg. Önskar nästan jag hade tagit kort på dem. När dem andra tjejerna va dit på samma sak i höstas låg jag hemma (eller va de på ackis) och kunde inte vara med. Ledsamt men nästa gång då är jag redo.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0