BELÖNING.

En vän till mig som också är gravid med bf i maj berättade att hon gav sig själv en belöning vid varje 10% som gått. Alltså för min del nästa gång vid 70% avklarat som de inte är så jätte långt till. Hon har de också lite kämpigt fast på ett helt annat vis. Och jag tror nog jag ska anamma hennes ide trotts att de inte är så många tillfällen kvar innan vi når 100%... 
Har redan sett ut två unna mig själv saker och tror även att jag ska slå ihop dem två sista tillfällena och slå på stort när bebis är ute och köpa en sak som jag funderat på en stund.. Som är välbehövligt för att min kropp ska orka och som kommer underlätta. Jag är sjukt värd dem små presenterna efter att åter igen gått igenom en jobbig graviditet. Jag förstår inte riktigt själv att jag klarar detta, att mitt psyke inte tar ännu mer stryk men de är inte över än. Världens bästa belöning när han är ute men f*n va jag kämpar varje dag för att nå målet. Önskar verkligen ingen detta, en gaviditet vill man ju hinna njuta av också.
 
En sak jag gärna vill ha är en ljuslykta från paradisverkstan, jag har en vit sen flera år tillbaka och jag fullkomligt älskar den. De finns dock alldeles för många som är fina så hur ska jag klara av att välja färg och utseende?! Skulle kunna ha bara deras lyktor (nästan) här hemma, behöver egentligen inga andra. De kommer bli min första skämma bort mig belöning, nu gäller de bara att bestämma vilken. Åå ja jag hade gärna skämt bort mig med en välbehövlig massage eller liknande i stället men de kommer sen när jag klämt ut ungen då behövs de ännu mera om jag ska få tillbaka min styrka. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du borde unna dig (eller be Jimmy ;)) om 5procents-presenter, vännen!

2014-02-13 @ 10:48:52
URL: http://brus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0