EN ONSDAG.

Fick nålarna idag efter jag lämna Theo på dagis och om de inte sker mirakel i morgon så va de dem sista under denna graviditet för på em idag har de kräkts och mått f*n. Barnmorskan tyckte att jag skulle hoppa över fredagen om jag inte kände mig bättre efter dagens stick. Och de gör jag ännu inte. Bara onödigt att ha tider att passa att sitta och åka fram och tillbaka till gimo två tre gånger i veckan för att ligga där och vila 30 min med nålarna i till ingen nytta. Känns lite som att nålarna sätter fart på illamåendet i stället för att lugna ner de. 
 
Idag slutade Theos fröken på dagis, eller en av dem för mammaledighet så jag pinade mig iväg för att hämta honom trotts att jag inte måste då Jimmy han hem men måste ju säga tack och hej.  Och på återseende så klart då vi säkert kommer ses lite varstans sen när bebisarna har anlänt. Theo gillar henne massor så tråkigt att hon inte kommer vara där på ett tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0