USCH OCH FY.

Theo sover nu sin andra natt hos morfarn, i morgon får jag äntligen krama och pussa på honom igen. Mammas fina kille. Han har de så bra hos morfar, leker för fullt. Mamman då, jo hon har de inte riktigt lika bra. Jädra pest just nu kan jag säga. Kommer som de verkar bli tvungen att ringa förlossningen och be om en omgång dropp. Och eftersom jag inte varit där tidigare utan då på gynakuten så blir de väl bedömning först och sedan vidare till rätt avdelning. Undrar vart man hamnar då, spec. mvc kanske. Jimmy smått tvingar mig att ringa och prata med dem i alla fall, kan inte mer än i värsta fall få ett nej till hjälp och då får jag väl tjata/börja böla så kanske dem tar emot mig. Gör inget annat än mår jätte illa och spyr nu. Ingenting smakar inte ens vatten, spyr frukosten helt plötsligt eller får behålla den men spyr allt under hela eftermiddagen. Alltså ingen koll längre, tidigare under senare delen var de i alla fall antingen eller. Men inte nu. Idag kom allt upp under morgonen/fm kunde små äta lite på mina smörgåsar under dagen på em fick jag behålla en korv och lite mos men de är på vippen att de får vara kvar så dagens mat sen jag vakna tills nu när jag ska sova är... Nästan två små smörgåsar, vatten kanske högst 1 liter, en liten bit av en kaka med lite choklad på, en korv och lite mos + ketchup på. Vilket jätte intag av mat man får i sig. Och hela tiden känns de som man äter något som är mögligt. 
Jimmy och jag var till stan idag en sväng, skulle köpa ett par grejer till sovrums renoveringen, jag satt kvar i bilen medan han handla sen upptäckte jag att de var barn loppis i Fyris park en halvtimme senare så vi åkte dit en sväng. Första gången vi varit där och gu va med folk. Hittade en skaljacka till Theo för en hundring de va mina fynd de. Dit åker jag garanteraf igen. Kom också hem med en ny mobil vilket också va en av anledningarna att vi åkte in.
Nu sova för hela slanten så jag mår bättre i morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0