FORMEX OCH CULT DESIGN VÅR 2014.

Å va jag önskar att jag kunde vara på formex just nu, kolla på allt fint och få mass vis med inspiration och kassar att bära på. Om jag bara.... Jag vet att de inte är någon ide, de är för långt (fast ändå så nära) att åka för mig speciellt att köra själv och i snö.. Hade de fortfarande varit snö fritt på backen hade jag kanske tänkt om men de är det inte och jag förstod att de inte skulle vara de heller. Jag skulle kunna testa åka men de är för kostsamt och långt för en test, jag ska ju ta mig hem också även om jag mår skit och blir dåligare. Det säger sig själv att de inte funkar. Men som sagt jag drömmer, jag önskar, jag längtar.
 
Cult Design har i vår överträffat mina förväntningar, deras prylar är underbara! Jag har ledsnat lite eftersom dem inte riktigt kommit med några go bitar dem sista åren. Någon höjdare här och var men inte så man känner waaaoooww och vill ha hur mycket som helst. I år/vår måste jag säga att jag önska jag hade butiken igen (vilket jag önskar om och om hela tiden när jag ser allt fint och får alla härliga ideer på att skylta inreda dekorera och köpa in). Jag som kommit in i en rosa fas log när jag såg att dem satsat en hel del på rosa och att mitt absoluta favorit mönster gracilis är tillbaka! Rosa, grått och vitt. Nu med pumpar också vilket skulle bli skit snyggt i vårt kök då så klart deras vita runda höga krukor finns där inne sen länge. Jag tröttnar aldrig på dem och så fort jag försöker byta ut dem kommer dem tillbaka nästan av sig själv igen. Favoriter helt klart! Skulle vilja ha lampan också, men är rädd att de blir för mycket gracilis på en och samma plats då så jag kanske borde satsa på pumpen i stället.
 
Dem har även gjort mig såld på ännu en kruka i år (den på bilden över) så den ska helt klart köpas under våren, helst vit tror jag ändå fast den också finns i rosa och grått. Kanske kanske man kunde ha en i badrummet, den skulle göra sig tok fint på handfatet. Tål att tänkas på. Under här är bilder ur samma serie med pump osv.. också himla fina.. Hade lätt haft dem och sålt i butiken fast endast pump och "kruka" skulle platsat i vårt badrum. Önskar bara jag var på mässan och knäppte korten i stället för att låna dem från cult design själva.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0