KARATEPASS.

Har haft ett par någelunda dagar där jag inte varit som ett vrak. Mått illa och svårt med mat som alltid men har ändå haft mer ork och varit piggare. Igår åkte jag och Jimmy en sväng till stan själva och köpte golv m.m till lillebrors rum. Pappa och Theo va hemma och lekte så de blev lite paus i byggandet. För min del känns de att de varit lite mycket byggande rivande och fullt ös med Theo senaste tiden samtidigt som jag så klart vill ha de gjort. För normala jag så hade det inte varit några problem men för mig i den här sitsen så tar det enormt på krafterna.
 
Denna dag började inge bra, lillebror låg väldigt konstigt där inne i magen och de va inge skönt alls. Mitt vanligt bröd (de enda jag oftast kan äta) va slut på affären så de blev en annan sort till frukost idag, jag sov dåligt i natt, lukten av gips och spackel och sen att jag inte kunde ta de lugnt direkt när jag vakna i morse.. Allt detta i en fin kombo är troligtvis anledningen till att jag spyr och mår så förbannat illa idag. Känner mig överkörd idag och inte hjälper de att lillebror verkar utöva ett karatepass i magen. De rör ju till de hela och då mår jag ännu mer illa. Dock otroligt skönt att känna av den lille parveln.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0