PÅ SPANING.

Letar tapeter, ideer och inspiration för glatta livet. Har något att sysselsätta mig med i alla fall... Men jag håller på och bli knäpp. De är så mycket jag skulle vilja ha på en och samma gång. Sovrummet! De är där krutet ligger nu, lillebrors tapeter är både inhandlade och fonden beställd men inte levererad ännu så de rummet kan jag ändå inte göra mer åt än på ett tag. Först måste vårt rum renoveras undan efter de är det inflyttning av lillebrors saker.. Men vårt sovrum, va ska vi ha för tapet. Vilka färger ska de va där inne, ska de va fond eller en och samma i hela rummet.. Ska de va mönster eller enfärgad fond. Ja funderingarna är många och långa. Är lite inne på svart och vitt. Vitt i stora delar av rummet medan den lilla väggen mot Theos rum blir svart vit randig, breda ränder. Men mycket hänger på om väggen mot gaveln är rak eller inte och de vet vi ju inte helt säkert för att vi börjat göra om där inne och fått riva väggarna. Jag va lite depp för att jag inte fick göra ett rosa rum till en lillasyster, är så inne på rosa. Men Jimmy vägrar låta mig ha en neutral rosa fond i sovrummet inte heller vill han ha något som sticker ut eller är för skrikigt med mycket mönster. Hjälp. Hur lätt är det att välja.. Men han säger också, du bestämmer de blir alltid bra du får göra som du vill men ändå kommer alla dessa men!! Här kommer den där svart vita tanken på bild....
 
 
 
Vilken säng jag vill ha där inne de behöver jag kanske inte säga en gång till, de gäller som sagt bara att få tag på den. Jag har lagt den nya ikea varianten på hyllan. Hittade en annan på mio som ändå kändes bättre i fall att.. den är inte lika men den är finare än nya hemnes. Spanar dock vidare efter fler alternativ och blocket annonser.
 
Här är några andra svart vita rum jag hitta när jag googla runt lite...
 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Ja, och här hemma har inte Johan så mycket att säga till om - trots att det är hans lägenhet ;) Ni kan ju göra som vi och ha rosa på detaljer istället? Gardiner, kuddar och prydnadssaker! Såg en Blocketannons med vad jag tror är den gamla modellen av Hemnes från den 5:e januari inkl. madrasser för 3000,- men att säljaren även kunde sälja separat..?

2014-01-10 @ 15:45:59
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0