UTE I SNÖN.

Förmiddagen startade med en promenad hela familjen tillsammans, Theo åkte pulkan. Handlade lite och tog en annan vända hem. Så skönt att komma ut och få lite luft och jag får ny energi när jag känner att jag klarar av/orkar att gå en bit. Inne på Ica fick Theo välja lite godis att lägga i den lilla kundvagnen han körde. Och i pulkan på hemvägen sen berätta han att han skulle äta lördags godis idag. Väl hemma lekte vi ute lite medan Jimmy började med lunchen, våfflor grädde och sylt. Och efter maten hoppa barnet i säng...
Ikväll kommer vänner på årliga knut besöket. De va go fika beställt (dem visste precis va dem ville ha, samma som senaste åren) och tro de eller ej men jag började morgonen med att baka, första gången på många månader. Va ganska jobbigt där ett tag med dofter osv så blev mer illamående därför va de extra skönt med luft ute. Ska snart slänga ihop ytterligare en sak.. Kanske de blir ett besök igen ute i snön, men förhoppningsvis går detta lite lättare att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0