FÖRLOSSNINGEN.

Bättre sent än aldrig, nu har min läkare ringt och de första jag gör i morgon är att ringa förlossningen... Vill dem inte ha dit mig blir de ett läkarbesök på em. Tabletter mot hostan är utskrivna på recept men kan inte hämta dem för än i morgon så får hoppas natten blir någelunda. Har känt mig svimfärdig till och från hela em och bihålorna och skallen dunkar som om jag va inuti en högtalare på full volym, Läkaren va lite rädd att detta sätter igång förlossningen eller att jag och bebis blir så medtagna att jag kommer behöva ligga inne igen. Är bara hålla tummarna att förlossningen vill ha in mig i morgon på bedömning och att dem kollar upp den lille och jag får näring. Morfarn kommer i morgon bitti och tar Theo och får han till dagis sen åker vi med lite tur till ackis... Fortsättning följer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0