INSPIRATION.

Just nu pågår trädgårdsmässan i Stockholm och jag hade så himla gärna velat vara där och spana på allt. Tänk att så lite som en ordentlig måltid hade gjort mig överlycklig just nu men tänk även sånt där som man verkligen älskar... Inredning blommor m.m inspiration och idéer. De ger energi och ork. Jag kikar på instagram och bloggar och får se så mycket fina bilder därifrån. Tänk om jag hade klarat av en tripp dit ändå de hade jag levt på länge. Men bilderna får vara mitt energi piller denna gång. De är bättre än ingenting i alla fall. Nästa år och i höst då ska jag ta igen så mycket som gått förlorat. Jag ska ta tillvara på alla tillfällen jag får att träffa vänner åka iväg på tripper och jag ska äta precis de jag känner för. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0