JAG ORKAR INTE MER.

Nu är klagomuren i farten igen. Men jag bryter snart ihop, jag orkar inte mera! Jag har väl sagt de en miljon gånger snart men jag börjar tappa den lilla gnutta positivt tänkande som jag haft kvar nu. Min kropp orkar inte mera. Känner att mitt psyke tar alldeles för mycket stryk just nu och jag vill bara lägga mig ner och stor böla. Om jag kunde ligga ner ändå, de går ju inte för då spyr jag. Sitta går lite bättre men då lever lillebror rövare och de trycker och spänner så jag mår illa av de i stället. Lämna min kropp ifred, lämna mig ifred... Va har jag gjort för att förtjäna detta helvete.

Nu har Theo fått min hosta också, han låter inge bra alls. Idag på dagen sov han inte många minuter, vaknade och hosta hela tiden och till slut gick jag in och gav honom mollipect men de hjälpte knappt. Han va så trött men kunde inte få ro att sova. Så han fick tillslut komma in och lägga sig bredvid mig på våran säng. Jag låg ju ändå där och mådde dåligt. Han försökte somna flera gånger men hostan gav sig inte. Vi börja kolla lite filmer på plattan i stället så han i alla fall fick vila sig. Och de har verkligen märkts att han sovit lite idag, han kommer och kryper ner i sängen och vill vila under täcket. Han fick lägga sig ganska tidigt ikväll och de behövdes, han har redan vaknat och hostat som en galning flera gånger och smått grinar i sömnen för att de är så jobbigt. Känner att denna natt kommer bli tuff, pappan som ska upp 3.40 och åka till jobbet och mamman som mår så förfärligt illa hon vaknar fyra fem gånger per natt i vanliga fall och har ont och behöver gå på toa hur kommer de inte bli i natt då med en hostig Theo och med mig själv som både hostar och mår förfärligt illa till på köper. Herre gud giv mig styrka och hopp om att de nån gång ska bli bra och lugna ner sig för denna familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0