NY BILBANA?

Theo sov bra i natt sånär som på hosta ett par svängar, mamman hon har vaknat varannan timme och behövt gå på toa och varje gång har de blivit en hostattack innan jag kunnat somna om igen. Borde inte mina magmuskler vara rätt tränade vid de här laget? De är ingen lätt hosta jag dras med. Låter krig. Theo vakna 06.50 och efter en stund kom han in och lekte lite i våran säng innan de va dags för frukost. Han släpa med sig alla sina cars och rorri bilar in till sängen och skulle så klart ha dem precis bredvid mig. Efter en stund och efter att jag dragit av mig lite av täcket så fick han den fina idéen att använda sin mammas ben som väg.. Tänk så lite som kan underhålla. Han hade fullt upp en bra stund, ett problem bara alla bilar fick ju inte plats. Mamma hade för kort ben.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0