VAD GER MAN EN TJEJ SOM FYLLER 7?

Vad vill en tjej som fyller 7 år ha i födelsedags present? De är vad jag klurar på idag och de är inte det lättaste måste jag säga. En månad efter denna 7 åring fyller nästa och de är lika svårt där. Lite tråkigt med presentkort men då får ju tjejerna välja vad som kan passa. Kläder, hmm har som tappat lite på vad dem gillar just nu eftersom jag inte haft något liv på ett tag och inte kunnat träffat dem. Saker, inte de lättaste heller. Eftersom jag är ensam här hemma idag, ingen Jimmy som jobbar som vanligt, ingen Theo eftersom han är på plats på dagis igen och ingen morfar som är hemma och vilar och kurerar sig... så har jag mycket vila att ta hand om och i mellan all vila så måste man försöka sysselsätta sig med något, något som inte tar ens krafter helt och hållet. Nätet och jag får bli bästa vänner idag.
 
Lite H&M inspo.. Kanske något av detta kan passa.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0