<3 VICTOR 20140507 <3


Sista bilden på magen.. Vecka 37+4 /38. Här är vi inne på bb och jag skulle få sova över en natt för att just få sova.. En timme senare vart de bråttom och rummet byttes ut till ett på förlossningen i stället..
Bara några timmar innan magen försvann upp i rök och ersattes av en liten Victor <3 
 
En Victor som hade bråttom till världen och var ute på ca 1 timme. Sjukt fort gick de... Mer om de och allt annat runt de en annan dag. Orken alla sjukhusbesök och tiden räcker inte till hälften av de man önskar just nu. Jag har order om vila och inte stressa.. Hmm de jag är sämst vs bäst på. Inte lätt men ack så viktigt då de gäller mitt blodtryck och allt i samband med förlossningen. 
 
 
Nu är de dags för matning och lite sömn... I morgon är de en ny dag med fina familjen <3 
 





Kommentarer
Postat av: Ylva

Så söt!
Stort grattis till dig och familjen. Kram

2014-05-13 @ 08:31:11
Postat av: Elli

Tusen tack Ylva!
Hoppas allt är bra med dig.
Kram

2014-06-02 @ 14:22:13
URL: http://loveelliii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0