LITE OM IDAG.

Ingen magsjuka ännu ingen feber och ingen bebis.. Vi fortsätter hoppas på de sista och bönar och ber för att slippa dem första. Idag har de inte hänt mycket här hemma. Inte mer än att bebis måste ha ändrat sin position i magen en del. Han måste ha tagit sig ännu längre ner (bm som sa att han va riktigt långt ner redan förra och förr förra gången) hickningarna har liksom mattats av i styrka och dem ligger längre ner mer inbäddade. Han har även gjort magen smalare så jag har fått för mig att han inte ligger med benen på sidan längre utan med rumpan upp. Mycket obehagliga rörelser just nu och de ilar verkligen till i fogar och hela den regionen när han rör runt där inne. Tror smått han försöker borra sig ut med huvudet och sparkar ifrån med rumpa och ben. Inte de lättaste att varken sova eller röra sig. Kan knappt böja mig ner och att gå eller sitta är som själva pesten. Fruktansvärt smärtsamt och obehagligt. 
 
Theo och Jimmy har bland annat varit ut på promenad idag med Daniel och Tyra, hälsar på vid skroten och så tog jag med mig dem till Ica nu på kvällningen då både handla och bära är sjukt svårt och även köra bil! Får se vad morgondagen har att bjuda på. Jag hoppas Theo kommer sova längre än till 6, man har nästan kunnat ställa klockan efter honom den senaste veckan. Han har vaknat någon minut före eller efter kl sex under minst en vecka nu. 
 
På tal om vill ha saker så kan jag lite fint meddela att jag med största sannolikhet inte kommer fira min födelsedag för än barnet är ute. Och att de kommer ett vill ha inlägg inom kort.. Just nu är jag för trött för att ens hålla ögonen öppna. Jag hoppas bara lillebror låter mig sova någorlunda i natt. De är inte de lättaste att sova med detta yrväder i magen som stället till det.
 
(Super fina smycken från snö i rosé)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0