PÅ MAMMANS ÖNSKELISTA.

Ljuslyktor från underbara paradisverkstan.. Dem är helt ljuvliga och jag skulle lätt kunna ha bort hälften av mina lyktor och ljusstakar för att äga några till av dessa. Inga direkt billiga slit och släng lyktor men har dem väl fått sin plats i detta hem har jag sjukt svårt för att byta plats på dem eller ställa bort dem och dit med något annat. Skulle vilja ha någon i grått, svart, puder och kalk också.. Och så vit så klart. Har två som jag tyckt gått under kategorin vitt förut men ju mer jag ser dem vet jag inte riktigt va man kan kalla deras färg, visst är den vit men inte så där rent vita som jag sätt att de finns. 
 
 




 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Varför går du inte in via webläsaren på mobilen och gör inläggen? Då kan du välja storlek precis som på datorn? Jag använder alltid den och gör 98% av inläggen på fån eller padda. Appen klarar jag inte då den inte ger samma möjlighet att styra.

Ljuslyktorna är superfina! & hoppas lillebror kommer ut snart, magsjuka senaste dagarna gör ju att jag tänker en hel del på dig och magen.... Tråkig parallell men tråkigt nog logisk, är hemskt att kräkas och må så illa.... Kram!

2014-05-02 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0