ETT FÖRSÖK

Har så mycket bilder i mobilen som jag så lätt hade fått in här (som jag så gärna vill)! men när blogg.se hela tiden lägger ner sidan och allt försvinner mitt i så ledsnade jag rejält och orka inte försöka gång på gång med samma resultat. Instagram är det mest som gäller just nu men jag vill måste ska försöka hoppa in här då och då ändå för jag vill inte missa lägga in allt om vad som händer här hemma och Victors första år.. 
 
Så här söt vart han i alla fall i kläderna längre ner i tidigare inlägg.. Och snart kan han inte ha dem längre. 62 Funkar nog ett tag till från de flesta märken men på vissa börjar de blir tajt nu.
 
Grabbarna är så söta med varandra, Victor slänger sig efter Theo och blir så glad när han kommer och vill gosa och prata med honom. Theo är riktigt underbar med Victor och bryr sig så mycket. Hjälper till direkt när man frågar eller kommer med någon av Victors saker om han tex är ledsen helt på eget initiativ. 
 
Nu har mini vaknat, mer en annan dag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0