Effektiv ja visst.

Sitter hemma i soffan med hemma gjord pizza, täcke, tvn igång och datorn på. Försöker bli trött så jag kan krypa ner i sängen bredvid min pojke som sover så gott sen några timmar tillbaka. Man blir effektiv dem timmarna det verkligen går att greja innan han ska sova. Idag skynda jag in på affären sen hem och gjorde pizza, slängde in en maskin tvätt och börja stryka gardinerna till köket undertiden det andra skötte sig självt. Lagom till Jimmy kom hade både maten, tvätten och pizzan blivit klar sen vart det bara små greja lite och sen hamna jag här när han hoppa i säng. Skönt på någe vis att göra allt för fullt sen bara slappa tills man ska sova. Skönare än skönast när man vet att man faktiskt har hunnit med lite idag.

I morgon ska jag försöka komma upp tidigt, tidigare än vad jag alls brukar gå upp. Jag måste nästan för är helt slut på förmiddagarna på jobbet. Börjar tro att jag får för mycket sömn. Har en del beställningar på massa nya varor att ta hand om så jag måste verkligen vara i form...

Får se vad som händer på kvällen sen, äntligen är Jimmys fm vecka slut så man kan få träffa honom en stund på kvällarna. Med lite tur kanske vi kan hitta på nåt skoj.


Loveelliii.


Kommentarer
Postat av: Therese

Mmmm hemmagjord pizza, det måste jag bli bättre på att göra, e ju riktigt mumsigt! Nästa gång jag kommer till österby måste det bli på kvällen eller en söndag eller nåt så jag får se lägenheten lite också.... Kram

2009-08-21 @ 16:58:20
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0