Det händer något hela tiden.

Helgen har varit toppen. Blev ingen bio igår för dem andra banga och jänkare till Öregrund banga vi på hade ingen lust att dricka, men de va rätt skönt i alla fall. Kunde vi ta de lite lungt i stället. Åkte till Öregrund och lämna tre fyllskallar Jens, Patrik och Peter haha dårar. Sen vidare till Gimo trakten och hämta Jimmy och Carro som vi kört till samma ställe på eftermiddagen. Prata lite med Kevin, Bella, Kenny och Johan när vi kom hem, eller jag somna i bilen och Jimmy prata så vi åkte hem och sov i stället.

I morse börja vi dagen med nyaste Wallander kan den heta kuriren kanske innan vi ens hunnit upp ur sängen. Sen blev det frukost och fixa sig i ordning inför släkt grejset i Valö skogen på em. Åkte dit till ett och kom hem vid halv fem. Börja ös regna när vi precis hade ätit klart smörgåstårtan, mums så smarrigt. Dagens höjdpunkt. Lekte med Patrik och rally bilarna han hade tagit med sig, sötaste grabben han är för go.

När vi kom hem körde jag Eva till fiket och hämta pizza sen va vi ju tvugna att hjälpa till och äta upp dem. Fy bara massa tjockis mat idag, får helt enkelt äta bara nyttigt i morgon. Åkte iväg och kika vart Jimmy skulle jobba i morgon bitti och va in på affären. Linda åkte med hon också. Hem till dem och lämna av henne och hämta Jimmys grejer och dem två Linda och Jimmy är ju som plåster på varandra, jävlas och grejar. Hahaha helt knäppa när dem börjar och genom att jag är så snäll så hjälpte jag Linda att jävlas me storebror sin så jag kommer säkerligen få igen rätt snart.

Nu ligger söt och sover där hemma och jag gick ner på jobbet för att data och greja lite så han får somna ifred. Kände inte riktigt för att sova ännu men ska väl bege mig hem om ett tag ändå bara för att. I morgon bitti ringer klockan vid halv åtta och vid halv nio ska jag hämta Linda. Ska åka till stan och hämta blommor, till ikea och shoppa nytt täcke, gränby för att leta present och lite sånt. Får se om Linda vill in nånstans kanske. Snäll som man är så tar man med sötnosens lillasyster till staden. Blir trevligt de där!

Kommer bilder från Valö i morgon om det hinns med annars dyker dem väl upp så småningom. När vi kommit hem från stan blir det till att göra begravning och sen ska vi in till stan igen. Köra Jimmys morfar som ska in och handla lite grejer. Nej nu ska jag kila upp hem till min sötnos igen.

Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0