Jul jul strålande jul.

Ny vecka igen, helgen spenderades med att vara hemma och ha det mysigt och lungt. Nästan i alla fall. I fredags var vi hemma och kika på tv/film. I lördags efter jobbet åkte vi till stan en sväng sen vart det grillning hemma hos Jimmy och på kvällningen va vi först där sen åkte jag och Jane ut en sväng och lite senare kom Jimmy efter. Åkte med han in till stan och hämta folk och när vi va tillbaka hämta vi Linda och prata med Martin Sebban Kew och några andra. Åkte hem och sov vid ett och kl 7 ringde klockan.

Igår va jag och Monika på formex från morgon till tidig kväll. Shoppa, fick och kika på massa fina saker. Faktiskt så innehöll jul formex inte alls mycket jul i år tyckte jag. Va förvånad av att det inte va rött och glammigt överallt som det brukar. Men skoj hade vi och nu är man helt full proppad med information och intryck. En sak vet jag i alla fall, julskyltningen är på G!

När vi kom hem blev det pizza med familjen Eriksson och sen åkte vi hem och sov. Va så slut så jag somna nog innan Jimmy och han som skulle upp halv fyra i morse. Idag blir det mäss prat och beställningar, kolla kataloger och tänka till va man sätt. En skön dag men det är en trött florist som jobbar idag.


Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0