Jul jul strålande jul.

Det händer alldeles för mycket just nu. Kommer inte ens ihåg senast jag hade tid för att bara kika runt på nätet efter skojiga saker. Blogga en massa och kommentera bloggarna jag försöker hinna med att läsa då och då.

Nu när det är jul försvinner tiden ännu mer. Men efter jul kommer jag vara ledig mera. Är nästan 100 bestämt nu. Så då kommer jag ha mera tid över till allt de där som tynger mig annars, allt de där som jag vill göra men aldrig hinner, dem där sakerna som länge länge legat högt på min lista... träffa dem där söta vännerna som man inte alls träffar lika ofta just nu som man skulle vilja. Känns bra!

Jul va de ja, bilden är från julmässan på herrgården i Österbybruk för några veckor sedan. Va den enda jag hade på datorn där hemma. Alla bilder hamnar på jobb datorn numera. Eller rättare sagt på hårddisken som är där nere. Hemma på nya datorn vill jag ha de rent och snyggt så det går så fort som möjligt och på Jimmys hårddisk som vi har hemma ligger det bara film och musik.

Sålde bra gjorde vi i alla fall på mässan. Pappa och jag. Monika jobba i butiken. En skojig men arbetsam helg, va helt slut efteråt. Men de är det värt och kul att pappa vill hjälpa till och sälja och hämta mera varor. Och tur jag har min prins där hemma som tar hand om mig när allt är över!!



Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese & Elina

Halloj!



Kul att det äntligen blivit en ny bil, kombi också ;-) Det är praktiskt!



Skönt att du planerar att vara lite mer ledig under våren, synd att jag börjar jobba... fast liten och Dan är ju hemma :-D



Kram kram

2009-12-03 @ 17:32:14
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0