Knep och knåp.

Jag har verkligen inte mått så här bra på länge, känner mig uppe i de blå och går och små ler hela tiden. Har varit lite försiktig med dem possitiva tankarna länge nu men försöker som smått att ge dem plats. Jag märker och ser att det jag har nu är på riktigt, jag ser dag för dag att det faktiskt är sant. Men jag vet varför det är så och jag har lite svårt för att blunda och skippa den där jobba biten men de va då och nu är nu. Blir det knas så blir det och jag måste försöka glömma dem där tankarna annars går det inte att njuta av nuet och hur glad och lycklig jag faktiskt är. För att allt annat har gått åt skogen förr, för att folk har betett sig som idioter betyder inte att det kommer hända nu. Men att få in det i skallen och verkligen leva efter de är en annan sak. Jag är så arg för att ni har gett mig anledning till de här. Men det ska inte få förstöra allt det här som jag har nu. Jag måste bara lära mig det, eller min hjärna för hjärtat det vet vad det vill. <3



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0