Trist.

Igår var det så segt att jobba, hela eftermiddagen gick i mini mini sakta fart. Suck och pust. Inte roligt alls. Inte nog med det så gick det mesta fel också, inte mycket jag kunde gjort annorlundare men tack vara "idioter" till beställare och liknande så blev det pannkaka. Dagen avslutades i armarna på min sötnos så det vägde upp dagen i alla fall. Vi va bort till graven med blommor, käka pizza med familjen + lite andra folk/släkt som jag inte träffat tidigare, kika nätet och bara myste. Skulle sova hemma men så blev det inte, va för svårt att gå upp ur sängen när hjärtat skulle sova. Fy va jag är less på herrns arbetspass, förr i tiden va jag också men nu är jag det ännu mer. Inge roligt att sluta jobba efter 18 och vid 20 måste han sova. Somna i alla fall där och gick upp när han åkte och jobba vid 2, kröp ner i sängen hemma och somna om igen. Tomt och ensamt men det gick till slut i alla fall. Nu sitter jag och tråkar på jobbet igen, skulle kunna ta mig för att städa en hylla eller två eller kanske dekorera några blomster men jag har varken inspiration eller lust. Suck. Har en och en halv timme tills stängning och tiden känns som en evighet. Undrar vad det blir ikväll då? Jag hoppas på lite pussar och kramar men vet inte vad han tänk ha för sig än så vi får väl se vad det blir. Kanske helt enkelt film hemma i soffan, det vore ju inte helt fel. Har nya Wallander - Kuriren på usbet i väskan så kanske den blir avvärkad vi får allt se.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0