Full rulle.

Igår vart det ett helt annat slut på dagen än jag hade planerat. Jobba över pga att ingenting gick som jag hade tänkt det, va bra slut av både värmen och att allt gick åt skogen. Men efter att jag stängde och jobba ifred blev det bra, jag vet inte om jag kan säga att jag är super nöjd men de är helt okej. Nu håller jag bara tummarna för att dem ska bli nöjda och att det ska sitta ihop under hela dagen. Kommer vara nervös som en tok hela dagen. Men jag får väl höra dommen på torsdag.

Vart klart närmare åtta och åkte då bort till Monika med lite grejer hon skulle ha, fick macka och saft och satt och prata någon timme om både det ena och det andra. Alltid lika trevligt. Efter det va jag hem en snabb vända sen tänkte jag försöka med på att byta stereon i bilen. Gick väl sådär så ringde akuten, alltså Buddby som jag pratat med tidigare på kvällen om mitt lilla uppdrag. Åkte dit och han kom ut och greja med mig. Är fortfarande bra mycke kvar om skärm och så ska in och man måste fixa om kablarna en del för att få den att sitta på plats som den ska men de kommer nog bli bra. Ljudet var det verkligen inget fel på.

Efter en stund ringde vi dit Wahlström som kom på bajken hemifrån, me öl i mugghållaren och vinglig som alltid haha. Vi va in till Buddby och prata lite och dem drack öl. Johnnie cykla lite före oss ner till byn och Nicke brände en tok bra skiva till mig :D han kan han.. .

Vi åkte ner till bruket sen vid elva tiden, Johnnie hade hamna hos Jimmy, Mackan och dem så han såg vi inte röken av för ens vid halv ett tiden. Vi träffa Addex2, Törna, Emelie, Stoffe och en hel del andra folk vid fiket. Stanna där tills dem stängde och prata med folk och skratta riktigt riktigt mycket. Efter dem stängde åkte jag, Nicke och Törna bort och hämta Jimmy. Pilla följde med en sväng och sen hamna vi både här och var inom 50 skyltarna. Hade det faktiskt väldigt trevlig och roligt.

Kom hem vid halv tre tiden och sen både messa och prata jag i telefon till klockan va efter fyra och det va så värt det.. Så idag är jag mer trött än pigg om man säger så. Inte nog me allt så gick bilen sönder igår kväll sen också eller i natt kanske man ska säga. Så nu håller Jimmy på och försöker få fart i den igen. Blev någe fel knas me säkringar och hela fadderullan. Hoppas på att det kommer i ordning till em så jag kan åka till kusinen och co. Annars får jag försöka låna något att ta mig dit i. Men de löser sig det gör det alltid kanske bli lite sen dock.

Nej nu lär jag jobba vidare igen.. .. .


 
 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0