Lugn lördag.

I lördags vart de jobb sen lite lugnt hemma hos Johnnie åt tårta och greja me Jane, David, Pontus och Anna. Sen åt Jane och jag mat och greja oss klara för en kväll på vift. vi hamna först i Bergby hos Peter där Jocke, Gillberg och Peter redan va. Satt där och prata gamla minnen med Peter, fick reda på att Micke vart pappa igen för några veckor sen, oj säger jag bara. Jag kan inte fatta allt. Men så är det och det är ju kul för dem så klart. Fick veta lite mera nyheter också men dem går vi nog inte in på här. Satt och åt godis en stund, slogs me myggen och fick ganska många skratt. Efter nån timme åkte vi till några dem kände och där va de invasion av mygg precis som här hemma så vi ledsna och lämna grabbarna där och drog iväg och kika lite i stället. Va meningen att vi skulle följa med upp på partay på IP men vi hade ingen lust eller ork så blev att prata me lite folk sen åka hem vid halv ett. Lämna av Jane sen stod jag ute ett tag och prata me Wahlström, Pontus och Jimmy innan det var dags att sova.. Hade en tanke på att det skulle bli en riktig hel kväll men den gick i stöpet men de va nog kanske tur de.

 
 

Foto:Loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0