Road trip.




Igår hade jag en underbar dag, i varje fall i jämförelse mot måndagen. Då gick allt åt skogen hela dagen.  Attans så sur jag var. Men igår då vände det lite, jag jobba först och det mesta där ordna upp sig. En del finns dock kvar men. Efter jobbet skulle jag och Jimmy ut med båten men han ville att vi skulle åka till Öregrund i stället. Så han fick som han ville. Han jag hans föräldrar och bus Harras hunden drog iväg. Käka glass, french och lite annat smaskigt. Åkte runt lite överallt och kika och gick ner och kolla på alla fina båtar. En härlig kväll som avslutades hemma hos han sen med nya Wallander filmen, men om den var bra eller inte det vet jag inte. Det var några som råka somna haha. Men får väl kika klart en annan dag, när man är lite mer utvilad.


 
 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0