Pimp my bike.

För att försöka tänka på något annat så spenderade jag dagen hemma hos Johnnie i söndags. Ringde han och fråga vad han gjorde och jag fick självklart komma dit i stället för att sitta hemma och må dåligt. Så tog på mig solbrillorna och åkte ut till skogen. När jag kom dit va Pontus också där. Han höll på och måla om Johnnies nya cykel, så tappas den bort eller blir snodd kommer den nya ägaren inte ha lätt att styla om den. Den fick till å med ägarens bild på sig med personnummer och allt. En skylt och en dryckes hållare. David kom förbi en sväng och prata och hjälpte till med ommålningen också.

 
 

Sen åkte David vidare och vi andra drog iväg på en cykeltur med Putte hund. Va riktigt trevligt faktiskt och skönt att ut och röra på sig lite. Trodde inte grabbarna skulle vara nå pigga alls på det men de va faktiskt nästan deras ide. När vi kom hem så drog Johnnie in i duschen och Pontus och jag kika tv tills han va klar och Anna kom. Sen blev det Öregrund och mat. Kände inte alls för att ens visa mig ute, men va faktiskt rätt gott med lite mat ändå. Bra att dem bryr sig och ser till så man inte bara ligger inne. Efter Öregrund åkte vi på en lite roadtrip på hemvägen, stanna bla till i Hargshamn och kolla på så intressanta saker som timmer flis skrot båtar och lastmaskiner haha. Men sällskapet var trevligt i alla fall. Sen när vi kom hem blev det sängen nästan direkt. Men va spela de för roll man va lika slut igår för det.. ..

 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0