Love.

Har träffat min älskade vän nu idag, bara en snabbis men jag ville nästan inte att du skulle gå. Jag vill bara krama om dig, får tårar i ögonen bara jag tänker tanken. Det är tur att man redan är förkyld så man kan skylla alla snyftningar och dem röda ögonen på det utåt mot alla kunder. Jag vill kunna ta bort eran smärta, få henne tillbaka och göra allt bra igen. Det går inte en minut utan att jag tänker på er och henne, försöker koncentrera mig men det går inte. Att en liten liten oskyldig varelse bara försvinner, det är så orättvist!!! Jag önskar jag kunde trolla och göra allt bra igen.. .. . Jag älskar dig vännen och jag tänker på er alla ni finns i mitt hjärta!



Loveellii. Foto:google.se

Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0