Ska de va en kaka!

Igår hände det väl inte sådär jätte mycke. Jobbade som vanligt och efter fick jag nån knas ide att jag skulle baka, måste testa ugnen lite till och från för den funkar inte alls som den ska. Blev bara sockerkaka och kolakakor men de tog sin tid ändå genom att jag skulle handla, laga mat, plocka där hemma och fixa me miljoner andra saker samtidigt.

Middan blev vid halv tio och strax efter dök Jane förbi och ville smaka på fikat, fick godkänt i alla fall så de va tur. Sen ringde Robert så jag följde med Jane ner och sen åkte jag bort till han och Jimmy och prata en stund. Sen åkte Robert och jag vidare till Mattias och kolla på film och drack kaffe... . Så tro de eller ej jag va hemma sent i natt oxå. Jag får nog hålla mig inne med avstängd mobil om jag ska klara av att lägga mig tidigt om kvällarna men man blir ju van oxå inte lätt att somna tidigt när man ofta är uppe sent. Men ikväll måste jag, ska på möte innan jobbet så måste vara pigg....




Foto:google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0