Söndag.

Ja och så igår då, då var jag ute på promenad med Julia och hennes små sötnosar Olivia och Ludvig. Skulle hem dit och gratta Julia men tog ett varv med dem små så dem fick vila lite först. Dem är så goa hennes småttingar, lill grabben kommer bli en riktig tjejtjusare när han blir stor :)

 
 

Efter det åkte jag ut till Robert och Mattias, dem skulle ut och fiska så jag följde med. Men inte fick dem nån fisk inte, var bara massa mygg. Fast bättre de än förra sommaren då börja det spöregna när vi var där. Men de var trevligt i alla fall, många roliga kommentarer och skratt.

 
 

Sen bar det av hemåt och Jane kom igen, vart rätt lugnt några timmar prata me folk och kika tv bara. Lämna av henne sen och åkte med Robert ut till Mattias och kolla på film och drack kaffe. Så i de hela har min helg varit riktigt bra, hänt mycke hela tiden men ändå känns det som att jag är lite utvilad. Så ny vecka igen nu och känns som det inte är så långt kvar av den här dagen heller. Monica har fm vecka den här veckan så hon har varit här och greja me mig idag, eller det blev faktiskt mest prata idag. Men trevligt det också.

loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0