Ett år äldre då. ..

Idag blir det tårta!! :D jobbar först sen ska jag hämta smörgåstårta hemma hos Jimmy sen tror jag bestämt det blir fullt upp tills det är dags att sova. Kommer nog bli en riktigt bra dag tror jag, känner på mig de eller i alla fall hoppas. Är i för sig inte så olik alla andra dagar, träffar ju ALLA i vanliga fall oxå men tårtan är väl de som gör de hela. Synd bara att solen inte skiner idag, men de är ju i alla fall varmt ute inte blåsigt och regnigt. Jag fick en jätte överraskning idag, söta Bea kom och gratta mig på jobbet, jag har inte träffat henne på sååååå länge och har saknat henne så. Hon kom hit en sväng idag.. Du kan du vännen, du kan göra en glad.  Nej nu är det dags att jobba igen. .. .


Bea minnen :D

   
   

Foto:loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0