Snart är det min dag.

Tror bestämt det är dags för födelsedag snart, inte bara min utan är väldigt många som fyller år i maj. Svårt att komma på presenter till alla. . På min önskelista är det mest inredningsprylar och presentkort i år. Har sätt så mycket fint som jag vill ha!


Snygga glas behövs verkligen, vill piffa upp med något annat än ikeas. Vill ha miques gröna vinglas och vanliga, tror jag är tokig i grönt just nu :P


 

Har en silvrig sån här ranka från Pluto i min hall, nu fattas det bara två till så blir det perfekt. Också den här snygga skapelsen från Pluto vill jag ha! Jag har en prefekt plats åt den på min vita lack hylla över sängen. Dock utan fåglar.

 
Dem här muggarna och skålen gillar jag skarpt, kan det vara för att dem är lila kanske? ;)



Den är väl för snygg! Iittala Altos äppelgröna lykta, vill också ha kivi lyktan i samma färg eller tre av dem.



Handdukar och jättebadlakan från Himla, grå och mörkblå.



 

Såna här snygga ljus från Åhlens. Eller andra våriga.



Kuddar/kuddfodral i mörkgrå och limegrön till sängen och soffan där hemma.


På min lilla lista står det också så mycket annat, mycket som jag vill ha till lägenheten men är lite svårt att rada upp allt här då skulle ni få läsa länge. Men presentkort kommer nog alltid vara min favorit att få, de är perfekt för då kan man köpa precis de där man så länge velat ha :)


Foto:dukatbord.se, ahlens.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0