CRD i mina tankar.



Saknar allt gröningen. Den står "upphissad" hemma hos svärmor och svärfar så
jag får inte köra med den tills Jimmy har fixat klart den och inte heller i fall
han nu kommer få den såld. Kombi + automat + volvo = mee like..

Men men. Vi har faktiskt låtit golfen rulla lite nu. I helgen blev det lång vända. Uppsala,
Tierp, Månkarbo över skogen sen hemåt. Men det är bra så den inte blir dålig av att bara
stå still. Har kört ut bud och grejer med den också. Men saknar volvona. Både röda
och gröna. På fredag blir det röda för då har jag begravning i Film. Vill ha en egen
stor bil nu. Inte bara ha Jimmys, men men de är inte bara inte. Mycke med det hela.

Idag (om inte det blir som igår men då blir jag tokig) ska vi åka till Tierp och hämta
lite grejer till gröna. Jimmys fd jobbar polare Basse har lackat lite åt Jimmy.
Men han jobbar ju Jimmys gamla skift så det gäller att herrn kommer hem i tid idag.
Igår laga jag mums mat, fläskfile, potatisgratäng och grejer och så ringer Jimmy
och säger att Magnus vill lasta upp så han skulle komma hem sent. Va bara till att
äta själv de och sen åka hem till Eva och Tommy och hämta det han skulle ha där.
För när han väl va hemma vid 21 (börja jobba 05,00) va de bara sängen som gällde.
Fast lite bra va det allt för Eva hade bakat bull längder och dem blev
passande nog klara precis när jag kom innanför dörren så jag fick med en
hem till oss. Tack!

Sådär snart en timme kvar av den här dagen då, fy det går så segt på em. Tiden liksom
står still. Men om en timme är det hemgång. Har inte Jimmy slutat eller kommit hem så
blir det till att laga mat. Fortsättning följer får man väl säga då. För med herr M vet man
aldrig när Jimmy kommer hem.

Foto:Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0