En kopp kaffe.

Som vanligt på fm idag så har jag haft Niklas här på kaffe. Idag prata vi mest tatueringar och jobb. Jag har länge varit sugen på att skaffa mig en svart liten sak nere vid foten, vristen, vaden eller något. Men det blir aldrig till och göra de. Jag vet vad jag skulle vilja ha, samma sak har det varit länge. Men jag vet inte om jag vågar mig på det och det kan ju faktiskt dyka förbi något annat som jag hellre vill ha senare. Så dum är jag.

En sak jag bara ska göra i framtiden är att skriva mina barns namn på armen. Men det är ju som sagt en senare fråga. Niklas hade miljoner med ideer om vad han själv skulle ha och det låter inte tokigt alls. För mycket tatueringar är inte snyggt men så länge man håller det på en bra nivå är det helt okej tycker jag.

Blir till att kika lite tatuerings bilder idag tror jag!




Loveelliii.
(Bild lånad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0