Seeeegt.

Har varit en seg dag idag, en tråkig och lugn än. Själv på jobbet trött och utan inspiration så det har inte hänt mycket här idag. Men men får väl ta igen det senare i veckan. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, inte mycket hoppas jag. Kanske promenad men annars känner jag mest för att ligga inne hemma.

I morgon bitti ska vi åka till Uppsala, jag och Jimmy. Besikta chevan och jag ska in och handla lite små saker till butiken bla. Ska kika om jag hittar på någon bra färg att måla i butiken med. Så bara hålla tummarna att jag får tag i det jag vill ha så jag kan börja piffa nu. Måste göra om lite känner jag. Nu till hösten och mörkret kommer. Tror de kommer bli kalas bra bara färgen finns att få.

Ned räkning nu då, 43 minuter tills dörren får låsas och jag gå hem. Wiiii. Bäst att sätta igång med det lilla sista som måste göras.

Byebye.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0