Sov gott.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨



tårarna rinner ner för min kind
du torkar dem och viskar, gråt inte nu
jag finns här
så nära men ändå så tomt och ensamt det är
jag vet att du känner att jag tänker på dig
din hand mot min och du sakta kramar den hårt
du finns där men ändå är du inte ens här
i mina tankar i mitt hjärta där är du kvar
men ändå jag tror och hoppas du finns
för nära mitt hjärta du alltid är
jag tror du sitter där uppe och ser ner på mig nu
ser att mina tårar rinner för dig
jag hör någon viskar tyst inom mig
gråt inte vännen jag finns hos dig
det värmer jag blundar jag tänker en stund
på alla dem saker jag gjort med dig
skratten tårarna sagorna allt
alltid det kommer vara kvar här hos mig
fast du inte är här på vår jord 
så tror jag du fullt upp har och jag tror du ler
du grejar och donar men allt de där du kan bäst
snickrar och slipar på nya projekt
lycka för dig är nog att se oss alla le igen
minnas dig med kärlek och ta hand om varann
älskar dig så
 jag kommer aldrig sluta minnas allt som jag upplevt med dig 
det finns bara en som dig och du alltid i mitt hjärta rymms.
saknar dig <3



¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Foto:Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0