Från ett år till ett annat.

Det har hänt så mycket sen sist. Jobbet har tagit grymt mycket tid och inte nog med det så har vi varit sjuka hela bunten. Både jag Jimmy pappa och Monika. Så jobbandet har varit riktigt påfrästande. Men galet kul nu när det varit jukförsäljning.

Sen sist har det också hunnits med....

*Klippning och färgning av håret. När jag ändå va i Östhammar passa jag på att kika hem till kusin och Elina och lämnade julklappar och prata/lekte en liten stund innan det var dags att åka hem och jobba.
* Har varit hemma och bara myst med hjärtat, kikat film och de har somnats på soffan haha! kan de vara jag tro..
*Varit ute och fart med kompisar till oss... till Valbo med Bella och Kew bland annat.
*Bio, Göta kanal 3 med Jimmy, Johan och Ludvig i Uppsala.
*Shopping shopping och åter shopping lite här och var och nu och då.


Julafton spenderades först på jobbet, pappa höll mig sällskap dem tre timmarna. Sen åkte han hem och jag gick hem till hjärtat som va hemma och pyssla. Vi öppna lite klappar och mös framför tvn några timmar innan vi åkte hem till hans föräldrar en stund innan de bar av hem till hans farmor. Va sexton personer i lilla lägenheten, god mat, tv och trevligt sällskap. Va underbart att få spendera julafton tillsammans med älsk och med hans släkt. Fick världens finaste och minsta julklapp av honom. Så nu är inte mitt högra ringfinger ensamt längre!

Juldagen och annandagen blev det fika hos pappa, shopping i Uppsala, till Väsby och kika till Ingers lägenhet, körde kompisarna ut på partaj, hade det mysigt hemma och va hos Jimmys familj.

Nyår blev det lugnt och skönt, jobba lite först sen blev det middag hos Eva och Tommy. Körde och hämta lite kompisar, kika på fyrvärkerier och va till Jimmys faster och hämta hans kusin och Ingela och körde hem dem.

Igår blev det Valbo hela dagen. Först kika i butiker sen hem till familjen Berglund på middag. Tommy och Tina hade lagat supergod mat. Tommy grilla ute!!!!!!!!!!! han är galen han. Men de va inte tokigt. Lekte med barnen, spela yatzy, prata och kolla på tv. Härlig kväll.

Idag kommer det blir en lugn och skön dag, i varje fall hade jag tänkt mig en sån. Greja lite hemma och få lite ordning, tvätta och fixa...... så det är väl bara sätta i gång då antar jag!


Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0