EFTER TRE DAGAR VAR DET DAGS IGEN.

Just idag är jag less... så less.
Har först haft en rätt okej dag på jobbet. Fyra timmar som
gick ganska så bra, dock illamående och hungrig hela tiden.
Även fast jag åt eller försökte äta så vart de inge bra.
Efter jobbet så blev jag tok hungrig.
Vart sugen på en liten hamburgare så det fick det bli.
Vi handla med Nattan och Kew och så va jag hem för att
packa picknickväskan.... och ja allt kom upp! Suck!
Inte igen inte mera spyor jag orkar inte.

Kände mig lite bättre och vi drog iväg ut med båt och packning
på stordammen. Iväg till klippor och sol.
Jag hade med mig mina älskade ostbågar.
Det ENDA som jag får behålla när jag mår illa.
Åt lite såna och sen skulle det grillas korv........
Gick ner en och va rätt smarrigt.
En timme senare är jag nu hemma och väntar på resten
av befolkningen. Anledning, dem åker iväg med båten
och jag är hemma och spyr undertiden. Underbart! Icke!

Mår så illlllllllllla jag orkar inte börja om med detta igen.
Hoppas verkligen de är en engångs grej bara för idag.
Tre dagar utan spyor så skönt och så kom idag.
Men med lite tur är det bara idag.
Och i morgon går bra och i övermorgon osv.
Hoppas hoppas hoppas.... För jag orkar inte spy mer.
Jag vill äta mat, god mat som stannar kvar i magen.

Sådär ja då har jag klagat av mig lite igen då.
Med lite tur kanske de för någon gott med sig.

Ska ta och fixa mig för att gå ut till resterande nu.
Dem lär väl vara tillbaka snart.
Hoppas resten av kvällen blir lugnare. Alla piller är i nu igen.
Och jag tar med mig mina ostbågar och går ut.
Tänker icke stanna inne någe mera. Har redan varit
alldeles för mycket av den varan den senare månaden.

Hoppas ni övriga har en spy fri dag och mår kanon i solen.

KRAM från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0