LÖSEN ELLER ICKE LÖSEN.

Funderar på att lösenords skydda bloggen.
I alla fall för en liten stund eller nej inte bara för en liten stund.
Blir nog för en lång stund med tanke på vad jag kommer
lägga in för något här framöver.
Känns som bättre att veta vilka det är som läser det man skriver.

Inte för att jag tror det är så många som följer den nu heller.
Men jag vill kunna skriva utan att behöva tänka efter först.

Hmm ja fortsättning följer. Undrar vilka som vill fortsätta läsa i så fall?




Foto:loveelliiii

Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Jag vill! :)

2011-04-08 @ 16:16:27
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Jag vill också. kikar in här då o då!

2011-04-08 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0