INGEN BRA DAG.

Har verkligen en hemsk dag idag.
Känner för att bara dra tecket över huvudet och lägga
mig i sängen och stor tjuta.
Hemska dag.... hemska hemska dag.
På jobbet händer inget!!!!!! lite kunder och jag har
inte orken eller energin att ens ta upp ett papper
för att klottra ner lite siffror och bokstäver.
Sitter och försöker få tiden att gå.
Kollar på filmklipp, kikar webshops och senaste timmen
eller två har fina Sara fått tiden att gå.
Tack för det vännen.
Du har vekligen varit anledningen att jag klarat denna dag.

Om mindre än en timme får jag gå hem...
Ska försöka äta något.. om det går och sen blir
det soffan/sängen tills i morgon bitti.
Det behöver jag, mer än någonsin.
Och jag hoppas innerligt att morgondagen inte
blir som denna dag. Eller alla andra den senaste
månaden. Det stod faktiskt i mitt horoskop att
tisdagen var min tur dag och de ska banne mig bli
det också det måste det bli.

Sådär ja negativa elli ska sluta skriva nu
och förhoppningsvis är hon en possitiva elli
när hon återkommer i morgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0