BLÄÄÄÄ VILKEN DAG.

Är inte ett dugg nöjd med den här dagen så här långt.
Mår verkligen skit och är förbannad på den där läkaren som inte
kunde skriva ut rätt tabletter till mig.
Åkte in till Uppsala i helgen för att hämta ut nya tabletterna eftersom
vårt fina apotek aldrig har dem hemma.
Väl där så har han skrivit ut dem som jag inte kan äta, dem som
inte hjälper. Va inte mycke annat än och plocka ut dem ändå.
Måste därför ringa igen och få dem rätta.
Så mycket extra jobb och så mycket extra illamående och väntan.
Bläää va less jag är på att må illa nu och spy.
Sådär ja nu fick jag ur mig de också.
Känns inte så mycket bättre men skönt att få klaga av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0