EN EFTERMIDDAG I STAN.

I lördags efter jobbet blev det en tripp till stan eftersom jag
var alldeles för shoppingsugen för att sitta hemma i min ensamhet.
Smsa Sara som så passande inte hade något för sig mer än va på
gränby så plockade upp henne där och sen for vi iväg och kikade på
färg och tapeter och efter de vidare till gränby igen.
Tack för sällskap och bär hjälp vännen, va riktigt skoj att umgås
en sväng va alldeles för länge sen sist <3

Blev två nya kuddfodral, en liten matta till hallen, jeans, en tröja,
en body till bebis och lite smått och gott till butiken från ClasOhlsson.
Plus veckans mat inköp från kvantum men de va inte lika kul.
Napparna på bilden köpte Jimmy igår när vi var in och hämta vagnen.
Och dem söta sockarna fick skruttisen av fina Sara, tack vännen!





Foto:Loveelliii.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Kommer med ännu ett tips, säg till om du vill att jag ska sluta ;) Köp olika nappar. Mattias ratade mam napparna, där är det bara Esska som funkar, medan jag har en kompis där sonen helst tar mam napparna. Sen att han kanske inte vill ha napp alls... det är en annan historia =)

2011-08-29 @ 18:41:45
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0